Home » Разни-безобразни » Направете информиран избор

Направете информиран избор

Ех, как се зарадвах, когато попаднах на много готиния клип на Дневник – “Не виждате за кого да гласувате?”, който е част от кампанията им “Не виждам за кого да гласувам“.

Аз виждам за кого да гласувам не, защото го харесвам или му имам неимоверно доверие, че ще изпълни обещанията си.🙂 А заради немощтта на всички политически партии – стари, нови и т.н. Най-съм ядосана, може би на Кунева. Зарадвах се на нейния успех на президентските избори и вярвах, че трендът ще продължи. Уви, това не само, че не се случи, но и стана по-лошо.

За протестите също съм ядосана, защото бяха “буря в чаша вода”, “много шум за нищо”, за да достигнем до култовия “смешен плач” … Общо взето, в момента за мен алтернативите са или да гласувам за формация от типа на Зелените и Глас народен, или за някой от “Титаните”. За първите – защото ме кефят, за вторите – защото първите имат много малък шанс да успеят, а не искам гласът ми да бъде разпределен на квотен принцип след изборите.

Та, имам още да мисля по темата, но за щастие имам и време. А до тогава – ще следя всякакви източници на информация, дори и такива, призоваващи ме да се върна към “нормалността”.🙂

 

Leave a Reply

